با این روش ها شاخه های رز را به مدت طولانی نگهداری کنید!! | flowercitydesign

خاک سنگین و بدون زهکشی باعث آسیب دیدن ریشه‌های آن می‌شود. افزودن کمی کمپوست و پیت ماس نیز می‌تواند باعث غنی‌تر شدن خاک و همچنین زهکشی خوب آن شود. هیچ چیز احساسات شما را به اندازه یک دسته رز قرمز بیان نمی‌کند. به همین دلیل است که جزو گل‌های محبوب برای سالگرد ازدواج و گل روز ولنتاین است.

http://brillianceblog.ir

گل رز گل های زیبا و معطر است که در رنگ ها و اندازه های متنوعی به چشم می خورد. با توجه به مراقبت مناسب، گل رز پس از برش می تواند یک هفته و نیم یا بیشتر باقی بماند. این رزهای بنفش به سادگی خیره کننده و منحصر به فرد هستند، بنابراین وقتی آنها را ارسال می کنید، واقعاً بیانیه ای را ایجاد می کند که هدف شماست. اگر مخفیانه عاشق کسی هستید، این معنی و رنگ رز بهترین انتخاب برای شماست. تلاش واقعاً مهم است، اما فکر کردن به آنچه که روی میز می‌آورید باعث می‌شود فشاری حتی بیشتر شود. گل رز ، دارای گونه های بسیار زیادی بوده و از لحاظ فرم، رنگ، عطر، دوام و تنوع شکل، یکی از زیباترین و محبوبترین گلهاست.

آفات و مشکلات  درختچه رز:

از آنجا که این گلهای رز بسیار معطر هستند ، اغلب در صنعت عطر استفاده می شوند. گلهای رز Centifolia یک بار در اوایل تابستان شکوفا می شوند و به طور معمول نسبت به انواع دیگر گل رز دارای مقاومت بیشتری هستند. Floribundas محل تلاقی گل رز و گونه های ترکیبی است که ترکیبی از مقاومت ، گل دهی آزاد و شکوفه های نمایشی و معمولاً معطر است.

خواص بی نظیر چای نهنج گل رز

اگرچه آنها در نهایت تحت الشعاع هم نوع های خود مجله خبری شهر گل گرفتند ، چایهای هیبریدی ، گلهای دائمی هیبریدی محبوب ترین گل رز در جهان در بین باغداران و گل فروشی ها در قرن نوزدهم شدند. آنها به دلیل عطر و بوی زیبا و توانایی تکرار شکوفه شناخته شده اند. Hybrid Perpetuals شکوفه های بسیار بزرگی با رایحه ای قوی دارد و انواع گل رز هیبریدی به رنگ سایه های صورتی ، بنفش ، قرمز و بعضی مواقع به رنگ سفید دیده می شود.

دقیق‌ترین ساعت اتمی جهان ساخته شد

گلهای رز آلبا برخی از قدیمی ترین گل های رز هستند و قدمت آن ها به 100 سال قبل از میلاد باز می گردد. آنها دارای بوته های بلند و ظریف با شاخ و برگهای آبی و سبز زیبا و شکوفه های سفید یا صورتی کم رنگ هستند. اگر می‌خواهید گل رز خود را در گلدان نگهداری کنید بهتر است آن را در بهار در گلدان بکارید. همچنین گونه‌ای از گیاه را انتخاب کنید که برای رشد در گلدان مناسب باشد.

  • تولیدکنندگان روی گل رزهای جوان در ارتفاع 45 تا 60 سانتی متری هرس میکنند تا رشد شاخه های محیطی تقویت شود.
  • به این ترتیب آنها می توانند به آب مورد نیاز خود برای تازه ماندن برسند.
  • گل رز آبی ، صورتی، سفید و … چند رنگ متنوع از گل رز هستند.