آموزش ساخت شکوفه های گیلاس با کاغذ کشی رنگی مجله تصویر زندگی | flowercitydesign

بسیاری از مردم مجله خبری شهر گل در سراسر کشور به جاهایی می روند که شکوفه های گیلاس زیادی در آنجا باشد. مقداری دلخواه ازکرم مرطوب‌کننده دست و بدن سی‌گلرا بصورت یکنواخت روی پوست دست یا بدن استفاده نموده و به آرامی ماساژ دهید تا کاملا جذب پوست شود. با مهاجران ژاپنی به برزیل ، بسیاری از مهاجران نهال درخت گیلاس آوردند. که دارای شاخه‌های نرم و افشان هستند.یائه-زاکورادارای شکوفهٔ پرگلبرگ است. همچنین به شکوفهٔ درخت گیلاس نیز به‌اختصار ساکورا گفته می‌شود.

این ها تنها برخی از معانی هستند که فرهنگ های مختلف با زیبایی زودگذر شکوفه های گیلاس مرتبط کرده اند. مردم کره جنوبی شکوفه های گیلاس را نماد زیبایی و پاکی می دانند. در فرهنگ پاپ کره ای، این شکوفه های زیبا با عشق واقعی نیز همراه بوده است.

ساکورا

این درخت اولین بار در کاخ چانگ دیونگ گونگ سئول کاشته شد و سنت ژاپنی تماشای شکوفه های گیلاس در کنار آن معرفی شد. تصویر شکوفه گیلاس ژاپنیدر ژاپن، شکوفه های گیلاس جایگاه بسیار برجسته ای دارد و گل ملی غیر رسمی این کشور محسوب می شود. این گل ها به دلیل عمر کوتاهی که دارند به عنوان یادآور ماهیت گذرای زندگی هستند. شکوفه گیلاس که در ژاپن با نام درخت ساکورا نیز شناخته می شود، یک درخت زینتی است که یکی از محبوب ترین گونه های درختان گیلاس محسوب می شود. شاخه شکوفه های گیلاس زیبایی بهار را به خانه و محل کار شما می آورد ، کیفیت گل های استفاده شده در این شاخه با بسیار بالا میباشد و با نگاه اول متوجه مصنوعی بودن آنها نخواهید شد .

http://brillianceblog.ir

با تا کردن ساقه های این شاخه ها میتوانید آنها را در گلدان های کوتاه و بلند استفاده کنید ، از دیگر نکات قابل توجه ماندگاری عالی و قابلیت تمیز شوندگی شکوفه ها است ، کافی است آنها را در سطل آب فرو کنید تا دوباره تمیز و تازه شوند. این باغ توسط Ken Nakajima (-) ، طراح مشهور جهانی باغ های ژاپن در آن زمان طراحی شده است. این باغ ها به سبک دوره ادو طراحی شده اند و یک باغ قهوه ای شیکی یا پرسه زدن هستند.

گل مصنوعی ارکیده خال دار

تکه ای مثلثی شکل از کاغذ کشی بچینید و دو ضلعش را بپیچانید. پایتخت فرانسه یکی از جادویی ترین شهرها برای بازدید در فصل شکوفه های گیلاس است که معمولا از اواسط مارس تا اوایل آوریل شروع می شود. جزیره نامی نه تنها دارای پارک موضوعی، رینگ اسکیت، و میدان تیراندازی است، بلکه مسیرهایی پوشیده از شکوفه های گیلاس را نیز در خود جای داده است. جدای از این تفاسیر، این گل‌ ها به عنوان نمادی از تولد دوباره و نو شدن نیز در نظر گرفته می شوند؛ زیرا نشانه شروع بهار هستند. آن ها به ماه های تیره زمستان پایان دادند و مردم را با گلبرگ های صورتی درخشان مجذوب خود کردند.

  • ذخیره نام، ایمیل و سایت توسط مرورگر برای ارسال دیدگاه در زمانی دیگر.
  • گلهای مصنوعی دست ساز نمی توانند مانند محصول مکانیکی بی نقص باشند ، بنابراین این نکته را منتفی نکنید که ممکن است محصولات جداگانه نقص های ظریفی به نظر برسند ، که این ویژگی های صنایع دستی ماست!
  • هانامی در هنگام شکوفایی شکوفه‌های ساکورا و با جمع شدن دوستان و بستگان به دور هم و گسترانیدن سفره در زیر درختان ساکورا برگزار می‌شود.
  • در ژاپن از درختان گیلاس به عنوان گیاه زینتی استفاده می شوند البته گونه هایی که در ژاپن وجود دارند میوه نمی دهند.